Szponzoráció

A Kékszalag a magyar vitorlázás legkiemelkedőbb eseménye, amely nemcsak a sport és vitorlás szakmai médiumokban, hanem a közéleti sajtóban, az életmódmagazinokban, hírportálokon, televízió- és rádióműsorokban is kiemelt helyet kap. A mérések tanúsága szerint évről évre rendre mintegy 400 millió „kapcsolat” létesül az olvasók, nézők, hallgatók és a verseny között – ez azt jelenti, hogy egy-egy magyar lakos átlagosan 40 alkalommal találkozik a versenyről készült beszámolókkal, fotókkal, filmekkel! Az utóbbi időben élő közvetítésen is követhető a verseny valamelyik sportcsatornán és az interneten. A médiamegjelenések és a reklámhordozókon történő megjelenések együttes „reklámértéke” több
100 milió forintra tehető.

Támogatás és megjelenési lehetőségek

A Kékszalag támogatói a verseny klasszikus, tradicionális, elegáns arculatát kapcsolhatják össze saját termékükkel vagy szolgáltatásukkal. Kihasználhatják a sporteseményben rejlő olyan értékeket, mint a kitartás, a bátorság vagy a természet szeretete. A támogatók üzenetei pedig elérik a verseny látogatóit a Balaton körül, a médiában az érdeklődőket illetve a vitorlázás magasra pozicionált, kiemelkedő státuszú célközönségét. A verseny névadó támogatójának neve minden híradásban megjelenik, a hajók és a parti reklámhordozók is utalnak rá. A további támogatók a választott támogatási csomagnak megfelelő, magas értékű megjelenéseket kapják.